کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

کلاس کوچولو

مدرسه ی دیجیتالی

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

سلام

یکی از همکاران خوب و فرهیخته ام در تهران که از طریق وبلاگ با ایشون آشنا شدم در وبلاگ خود در باره شبکه اجتماعی نظر خواهی کرده بودن من هم که همیشه بعد از کار هایم یک سری به وبلاگ ایشون میزنم خواستم نظرم را بگویم چون خودم از آن استفاده درست میکنم و مخصوص تابستان امسال که تونستم با کمک خانواده ها مدرسه تابستانی را در یکی از این شبکه ها راه اندازی کنم  نظرم را گفتم ایشون هم ابراز علاقه کردند تا از چند و چون کار خبردار شوند در صددبر آمدم که چند عکس از فعالیت بچه ها در این مدرسه ی تابستای دیجیتالی قرار بدم امیدوارم کاربردی باشد.

  • کلاس کو چولو

نظرات  (۱)

سلام عزیزم
روز و روزگارت خوش :)
ممنون بابت فکر مدرسه ی دیجیتالی. برای چند نفر از بچه های ضعیف کلاس دارم نمونه ی ساده ترش رو اجرا می کنم . تا حالا که خوب بوده!
متشکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم :))
پاسخ:
سلام جانم خدا را شکر موفق باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی